Träning idag (:

Hejsan! (L)

Idag steg jag upp som vanligt och klädde på mig, gick ner och åt frukost och sedan borstade tänderna :)

Efter det var klockan halv åtta och då var det dax för skolan igen ;)

På rasten körde vi Hawaii, as roligt, det går till så här: som vi har 4 gungur på den lekplatsen vi är på och där ska sitta någon på alla och de som inte får någon ska antingen tänka på något eller gära en sharader "utan att prata".

När jag kom hem satte jag mig vid Tv:n och gjord läxor. Sen när klockan var 16:15 så gick jag och bytade om till fotbolls kläder. 16:40 ringde mamma in och sa att jag kinde gå ut så kom hon och körde mig till träningen. Och som vaniligt regnade det :.(... boring !!


Sen nu har jag gjort lite läxa till. Och nu tittar jag på Tv och bloggar och lite så :) :D 


Puss puss :* 











Längtar till sommaren!! :D I (L) Sommar och sol!! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0